Veckans träning(32): Nu är semestern över!

Foto: Jag i skogen

Nu är semestern över och det är dags att återgå till arbetet. Det har varit en bra semester trots att den har varit intensiv. Jag har lyckats hålla energin uppe. Träningen har varit lidande hela sommaren och det ska bli skönt att få komma tillbaka i mina träningsrutiner igen. Har alltid en förhoppning om att inte falla ur träningsrutierna så fort förutästtningarna förändras, för det är katastrof för mitt mående. Men resten av samhället vill gärna ha semester och då ska INGA RUTINER följas. Detta är en stor stressfaktor för mig. Jag har överlevt denna sommar också. 

Idag blev det gymmet. Ett lättare pass och styrkan är fortfarande där. 

Höftlyft med stång 5x3 - 50, 70, 90kg (ökning 20kg) 
Enarmsrodd 5x3 - 20kg hantel. 
Enbensmarklyft 5x3 - 24kg hantel (ökning 4kg) 
Smala hantelpress 10x3 - 20, 18, 16kg hantel 
Hantelrodd med stöd 5x3 - 40, 45kg (ökning 5kg) 

Kommande vecka kommer jag att börja lugnt med endast gruppass som träningspass. För att sedan nästkommande vecka köra mitt egna upplägg. Håll tummarna att min träningshöst blir bra. Jag har inte så mycket mer att skriva. Det ska bli kul att få börja uppdatera om min träning igen. 

Hur har din träningsommar varit? 

Kommentera gärna:

Senaste inläggen

Senaste kommentarer