Veckans träning (37-38): plus 30 dagarsutmaningen. 

Vecka 37:
Måndag: Chins, latsdrag, stående latsdrag, stående rodd, sittande rodd, sågen, marklyft, biceps curl.   
Tisdag: Yoga 25 minuter.
Onsdag: Spinning & Core.
Torsdag: Tyngdlyftning

Vecka 38:
Måndag: Ingenting på grund av rubbad rutin.
Tisdag: Yoga 35 minuter.
Onsdag: Spinning & Core.
Fredag: Skivstång (gruppass)  

En kort sammanfattning av min träning de senaste två veckorna. Jag tampas hela tiden med min motivation och bristande rutiner. Jag behöver känna glädjen i att träna och bara göra det som är kul. Alla tråkövningar vill jag skita. Ska lägga om programmet så det känns lustfyllt. Vill få till ett löppass också innan det blir för kallt att springa ute, men det är svårt då mitt eget gruppass tar upp en av mina träningsdagar. Jag prioriterar min egen träning före någon annans. Kanske är det dags att säga hejdå till gruppträningen. Tycker inte om att vara styrd, men samtidigt behöver jag regelbundenhet. Jaja… träningen blir gjord i alla fall.

Jag klarade min 30 dagarsutmaning där jag inte skulle äta varken chips, godis, läsk, choklad, glass, pommes, hamburgare, pizza = ja inget uppenbart onyttigt snacks. Och för första gången i mitt liv så har jag lyckat! Nu ska jag bara köra detta en månad till och lägga till att inte äta bröd och mejeriprodukter (tål det inte) men jag fuskar ofta, för det är för gott, men får lida för det senare. Det har tvingat mig att se mig om andra matalternativ och jag äter bättre nu än någonsin!

Så var det med det.

Kommentera gärna:

Senaste inläggen

Senaste kommentarer